(AGENPARL) - Roma, 4 Dicembre 2025 - (AGENPARL) – Thu 04 December 2025 NOTA DE PREMSA
Benvolguts,
Abans de res us volíem agrair a tots la bona rebuda que ens heu dispensat en motiu de recordar la campanya publicitària que va transformar Platja d’Aro i la Costa Brava en destí turístic.
A banda de les moltíssimes visites que hem fet, hem tingut altres satisfaccions derivades directament de la exposició:
* Per un costat la legalització d’un carrer amb el nom de Platja d’Aro a Itàlia, i no un carrer qualsevol, sinó el que porta al jaciment paleontològic més important al món;
* Per un altra, la troballa de parelles que varen viure en primera persona aquella iniciativa. Per un costat a Itàlia l’Anna i l’Aldo. Varen veure la noticia a la premsa italiana, i varen contactar ràpidament amb el diari per dir que ells hi eres! Com adjunt trobeu la notícia de la entrevista que els hi varen dedicar. Per altre, l’Antonio i la Julia, que just ara celebren els 50 anys de casats, i les filles com a regal els porten a veure la exposició.
L’Antonio i la Julia ens vindran a veure per Santa Llúcia, i així el 13 de desembre a les 11.00 seran a l’Avinguda Costa Brava 12, de Platja d’Aro. Però ATENCIÓ: PER ELLS ÉS UNA SORPRESA!
Entre que l’esdeveniment és bonic i interessant pel que ens puguin explicar com a testimonis en primera persona del cóm va anar, i que és Santa Llúcia, us esperem a tots a les 11.00 amb una copa de cava, de tal manera que ells celebraran els 50 anys amb aquesta sorpresa, i nosaltres amb vosaltres celebrarem les festes de Nadal amb un bon brindis. Sol us demanem confirmació per la previsió del pica pica.
Abraçada a tots, i pels que no pugueu venir que tingueu unes molt bones vacances de Nadal!
Ben cordialment,
Nicolau
PS.: Part de la exposició després anirà a Barcelona, però com que finalment no serà fins al març, prorroguem la exposició dos mesos més.
Delegación Cámara de Comercio Italiana – Girona-Costa Brava
Avinguda de la Pau 26, 1er 3ª PLATJA D’ARO (17250)
www.camaraitaliana.com
Trending
- Bonelli (AVS): “Tajani e Meloni mai trumpiani? Ora si vergognano del loro passato
- Digitalizzazione, Pastorella (Az): conti in rosso e vertici instabili, il Governo chiarisca il futuro di 3-I
- Carta Dedicata a Te. On. Caretta (FdI), al via oggi una misura di grande sostegno delle famiglie e del nostro agroalimentare
- IL COMUNE COMUNICA – a bordo dei taxi arrivano i QR code: più trasparenza sulle tariffe e un canale digitale per valutare il servizio
- DISABILITÀ, MAZZELLA (M5S): “MODIFICA COSTITUZIONE PRIMO PASSO ATTESO DA DECENNI
- A Palazzo Bacaredda l’appuntamento annuale con Change The World Day – Comunicato stampa
- VVF Incidente stradale
- COMUNICATO STAMPA Olim Palus (ex Svar) ok dalla commissione: il Piano di zona torna in Consiglio con più verde e parcheggio pubblico
- Forze Armate. De Corato (Fdi): In questo giorno ho reso onore al tenente Zecchillo, splendido esempio di amor patrio
- GOLF – DP World Tour: iniziano i PlayOffs con l’Abu Dhabi Aldar Championship